Reply
Spring is here! .free. 2 kids; Arkansas 36040 posts
24th Mar '13

Well, the weather apparently doesn't agree :lol:




Look at that one little snowflake peeking up in the middle of the branch!




Just felt like sharing some of the fluffy white stuff :)

Loretta West TTC#2 TTC since May 2013; 1 child; Auckland, New Zealand 4617 posts
24th Mar '13

Aww that's so pretty! I wish we had snow :( I think it's snowed once in like 50 years where I live and it was teeny tiny amounts of show lol

user banned Due November 7; 1 child; Dayton, Ohio 26853 posts
24th Mar '13

We are getting at least 5 inches tonight. Over this shit!

.free. 2 kids; Arkansas 36040 posts
24th Mar '13
Quoting Smartass *Preggo!*:" We are getting at least 5 inches tonight. Over this shit!"

We're only supposed to get about 2-3". It's stopped as of now.



I'm just pissed it's the end of March and it's snowing, like wtf? I'm ready for Spring already :P

.free. 2 kids; Arkansas 36040 posts
24th Mar '13
Quoting Lucas'Mama:" Aww that's so pretty! I wish we had snow :( I think it's snowed once in like 50 years where I live and it was teeny tiny amounts of show lol"

This is only the 3rd time it's snowed this "winter" here in Virginia where I am. :P The other two times were in January and February...something weird is going on!

*Lindsey* 3 kids; Alberta 8798 posts
24th Mar '13

your lucky we have like soooo much here. We just had a freak storm a few days ago adn all highways were shut down. The snow was higher than semis, and blocking the highway completely like 8 foot drifts. It was crazy...Spring is on its way now i think the weather looks warm next week and its all gunna start melting. but wow what a nice first day of spring we had...Couldnt even leave the house.

Tara plus 2.5:) Due October 10; 34 kids; Missouri 2770 posts
24th Mar '13

I currently have 8 inches! I wish I could post pics I'm on my phone. Someone.wanna post them for me?

Tara plus 2.5:) Due October 10; 34 kids; Missouri 2770 posts
24th Mar '13

http://i924.photobucket.com/albums/ad87/ilovetimothy21/IMAG1437.jpg




http://i924.photobucket.com/albums/ad87/ilovetimothy21/IMAG1430.jpg

.free. 2 kids; Arkansas 36040 posts
24th Mar '13
Quoting Tara plus 2.5:):" IMAG1437.jpg ttp://i924.photobucket.com/albums/ad87/ilovetimothy21/IMAG1430.jpg"


IMAG1430.jpg



Wow!

Ryleigh's Mama ♥ 17 kids; West Virginia 10703 posts
24th Mar '13

Gorgeous pictures!

I'mOnFire 1 child; Kentucky 2133 posts
24th Mar '13

I loveeeeeee the very last photo! What kind of camera do you have?! You take gorgeous pictures :D

Amy {OneGirl, TwoBoys} 3 kids; Cincinnati, Oh, United States 24247 posts
24th Mar '13

we are expected to get 4-6 inches tonight :(

.free. 2 kids; Arkansas 36040 posts
24th Mar '13
Quoting Amy {OneGirl, TwoBoys}:" we are expected to get 4-6 inches tonight :("

It's stopped thank goodness. And it's not supposed to drop below freezing tonight.
But DH has to work at 4am so I'm still worried about his commute :(

.free. 2 kids; Arkansas 36040 posts
24th Mar '13
Quoting I'mOnFire:" I loveeeeeee the very last photo! What kind of camera do you have?! You take gorgeous pictures :D "

I've got a Nikon D7000 and the 50mm 1.8 lens :)
Thank you!

j0des(+2) 18 kids; Virginia 5095 posts
24th Mar '13

Here..we had snow..then sleet..then rain. Then, a couple hours of sleet, more snow, more sleet, then, rain. It was a weird day :lol: