Reply
Braxton Hicks or gas?? o.o or maybe both lol *~AngelEyes~* 2 kids; 1 angel baby; Memphis, Tennessee 10427 posts
27th Mar '13

I know y'all are sick of seeing these posts espesially from me... I'm sorry lol. I never had this with my son... how about my belly from the top center up under my rib cage all the way around on both sides to the bottom is tense and kinda sore... and there's a bit of pressure at the top part, almost like I have a burp trying to come out. My cousin says its probably my tummy stretching, I mean I was super tiny when I got pregnant. But seriously, what do y'all think?? I think its just gas but it feels kinda like bh too. But get this: the very middle part of my belly feels fine! o.o

White Chocolate Milk 1 child; Chelsea, Alabama 12303 posts
27th Mar '13

It's probably BH. Maybe a little gas built up too. Feeling it all over is what makes me think it is BH.

*~AngelEyes~* 2 kids; 1 angel baby; Memphis, Tennessee 10427 posts
27th Mar '13
Quoting White Chocolate Milk:" It's probably BH. Maybe a little gas built up too. Feeling it all over is what makes me think it is BH."

Yeah that's what I was thinkin. Its eased up and doesn't really hurt, but now but a few minutes ago it had me where I couldn't stand straight. Dh threatened to take me to the er. Kinda made me laugh lol. I don't wanna go in over every lil thing you know?

WTFno Due October 5; 3 kids; Ohio 2737 posts
27th Mar '13

Sounds like indigestion and maybe BH both....



BH usually make your belly tighten up hard like your forehead, and you'll feel pressure, but they shouldn't hurt.