Reply
What do you do for easter food? ☠Undead Mommy☠ 1 child; Westerville, Ohio 24562 posts
28th Mar '13

We're coloring eggs,and deviled eggs. But that's all I can think of...

Little Bit's Momma Due October 21 (boy); 33 kids; North Richland Hills, Texas 7479 posts
28th Mar '13

Ham! mmmm....

3 little monsters 3 kids; Olathe, Colorado 50990 posts
28th Mar '13

Ham, potato salad, fruit salad, I like to do picnic foods, LOL

☠Undead Mommy☠ 1 child; Westerville, Ohio 24562 posts
28th Mar '13
Quoting Little Bit's Momma:" Ham! mmmm...."


Yeah,I think I may just make some cheater ham & cheese sandwhiches..lol

Little Bit's Momma Due October 21 (boy); 33 kids; North Richland Hills, Texas 7479 posts
28th Mar '13
Quoting ☠Undead Mommy☠:" Yeah,I think I may just make some cheater ham & cheese sandwhiches..lol"


haha i love doing a honey glaze baked ham uuuuughhhh *drool*

☠Undead Mommy☠ 1 child; Westerville, Ohio 24562 posts
28th Mar '13
Quoting Little Bit's Momma:" haha i love doing a honey glaze baked ham uuuuughhhh *drool*"


Honestly,I never cooked ham. It's just sandwhich ham we have right now rofl.
I was vegetarian for a long time, I will have to do that soon!

Little Bit's Momma Due October 21 (boy); 33 kids; North Richland Hills, Texas 7479 posts
28th Mar '13
Quoting ☠Undead Mommy☠:" Honestly,I never cooked ham. It's just sandwhich ham we have right now rofl. I was vegetarian for a long time, I will have to do that soon! "



really its not hard, if you get the pre cooked ones from like walmart, you're really just heating it up. You put foil over it pop it in the oven and cook for a few hours.

☠BryBry'sMuM☠ Due March 19 (girl); 1 child; Fullerton, California 15229 posts
28th Mar '13

ham( if i dont buy one with glaze for it....i use pine apple slices in the can and use the juice & rub brown sugar on it ) potatoes, my green bean cassarole (i add mushrooms in it) prob boccoli with melted cheese, prob devil eggs
im so ready for Easter yum yum

☠BryBry'sMuM☠ Due March 19 (girl); 1 child; Fullerton, California 15229 posts
28th Mar '13
Quoting Little Bit's Momma:" really its not hard, if you get the pre cooked ones from like walmart, you're really just heating it up. You put foil over it pop it in the oven and cook for a few hours."


yep its so easy!!

one of each 4 me Due January 8; TTC since Mar 2014; 3 kids; Ohio 6210 posts
28th Mar '13

we go places and eat lol. my mom is having turkey and mashed potatoes and what not.

SaucyPoppet Due July 10 (girl); 1 child; Colorado Springs, Colorado 1172 posts
28th Mar '13

The spiral cut hams are basically just reheating and pouring a glaze that comes in the package, they are super easy and amazingly yummy and you have ham foreva lol
We do spiral cut ham, scalloped potatoes, asparagus dish, deviled eggs, fruit salad and carrot cake :)

☠BryBry'sMuM☠ Due March 19 (girl); 1 child; Fullerton, California 15229 posts
28th Mar '13
Quoting SaucyPoppet:" The spiral cut hams are basically just reheating and pouring a glaze that comes in the package, they ... [snip!] ... you have ham foreva lol We do spiral cut ham, scalloped potatoes, asparagus dish, deviled eggs, fruit salad and carrot cake :)"


omg i was going to get a simular avi to your hahahah your is better
tumblr_mjzrd4J65F1qhum9po1_250_zpse9d105

Megan+2 2 kids; Ohio 1821 posts
28th Mar '13

nothing fancy. we are going to my parents and shes having ham and shredded chicken sandwiches with..



Baked beans
Macaroni salad
Cheesy potatoes
chips/fruit/pretzels
meatballs
homemade brownies

TrixieGirl Due July 4; 1 child; Maryland 1175 posts
28th Mar '13

Baked Ham and Shrimp Salad Yum!

[♥]Mrs. Taylor 18 kids; Texas 12250 posts
28th Mar '13

We always do ham, potatoes, green beans, corn casserole, carrots, sala dand rolls. And of course deviled eggs and carrot cake. BUT this year we are totally breaking tradition and doing burgers and fries and deviled eggs and a strawberry shortcake.