Reply
When you get a faint BFP... Mommy Pwnt Pwnt[ATE] 3 kids; Hawaii 10347 posts
19th Apr '13

Do you worry about it getting darker? Or do you consider a line is a line?



I know I am still early on but this mornings test was so so faint again. I still have my few symptoms (omg my boobs are killing me btw)



I am just worrying myself to death, sorry.

Elle&Cole 2 kids; 1 angel baby; Rio Rancho, NM, United States 23753 posts
19th Apr '13

Yeah I worried and took 3833892 tests until the line got darker haha

izzy+Ethan 2 kids; Edmonton, Alberta 4056 posts
19th Apr '13

To me a line is a line ....however I haven't gone through a miscarriage or had the worry of going through one I have not had issues getting pregnant or anything so when there's a positive test no matter how faint its positive :)

Mommy Pwnt Pwnt[ATE] 3 kids; Hawaii 10347 posts
19th Apr '13
Quoting Elliot Grace's Mama:" Yeah I worried and took 3833892 tests until the line got darker haha"

I feel like this is going to be me this time lol. My first two I was like "Oh okay" after one but then my third pregnancy we lost at 5.5wks so now I am all "omg my lines not getting darker what does it mean??!?!?!?"



The craziness of TTC

Amanda.M 2 kids; St Albans, Vermont 890 posts
19th Apr '13
Quoting izzy+Ethan:" To me a line is a line ....however I haven't gone through a miscarriage or had the worry of going through ... [snip!] ... through one I have had issues getting pregnant or anything so when there's a positive test no matter how faint its positive :)"

This is basically what I was going to say..

Kelsey1987 4 kids; 1 angel baby; Utah 745 posts
19th Apr '13

<blockquote><b>Quoting Mommy Pwnt Pwnt[A&T+1]:</b>" Do you worry about it getting darker? Or do you consider a line is a line? I know I am still early on ... [snip!] ... so so faint again. I still have my few symptoms (omg my boobs are killing me btw) I am just worrying myself to death, sorry."</blockquote>




I didnt get a dark line until 6 weeks and here i am 16 weeks with a healthy baby girl :-)

Mommy Pwnt Pwnt[ATE] 3 kids; Hawaii 10347 posts
19th Apr '13

Double post ooooooops :D

LA REINA™ New York, NY, United States 16316 posts
19th Apr '13

A line is a line IMO.

Emilia's mumum +1! 2 kids; Beaverton, Oregon 11023 posts
19th Apr '13

I took 17 tests over 2 weeks to make sure the line didn't go away. Haha not crazy ;)

Mommy Pwnt Pwnt[ATE] 3 kids; Hawaii 10347 posts
19th Apr '13
Quoting Kelsey Gilmer:" <blockquote><b>Quoting Mommy Pwnt Pwnt[A&T+1]:</b>" Do you worry about it getting darker? ... [snip!] ... death, sorry."</blockquote> I didnt get a dark line until 6 weeks and here i am 16 weeks with a healthy baby girl :-)"


Awh yay! :) Congrats on the little lady being in there.

Kelsey1987 4 kids; 1 angel baby; Utah 745 posts
19th Apr '13

You could have just ovulated late..

Kelsey1987 4 kids; 1 angel baby; Utah 745 posts
19th Apr '13

<blockquote><b>Quoting Mommy Pwnt Pwnt[A&T+1]:</b>" Awh yay! :) Congrats on the little lady being in there."</blockquote>




Thanks hows hawaii btw i miss it i used to live there :-)

Mommy Pwnt Pwnt[ATE] 3 kids; Hawaii 10347 posts
19th Apr '13
Quoting Kelsey Gilmer:" You could have just ovulated late.."

I thought when monitoring BBT it shows you exactly when it happened?

Mommy Pwnt Pwnt[ATE] 3 kids; Hawaii 10347 posts
19th Apr '13
Quoting Emilia's mumum +1!:" I took 17 tests over 2 weeks to make sure the line didn't go away. Haha not crazy ;)"

Lol yay I am not the only one wanting to do this!!!! lol

Mommy Pwnt Pwnt[ATE] 3 kids; Hawaii 10347 posts
19th Apr '13
Quoting Kelsey Gilmer:" <blockquote><b>Quoting Mommy Pwnt Pwnt[A&T+1]:</b>" Awh yay! :) Congrats on the little ... [snip!] ... Congrats on the little lady being in there."</blockquote> Thanks hows hawaii btw i miss it i used to live there :-)"


We are growing to like it. When we first got here we HATED it. It was not what we were told and we felt so isolated. But since getting our house and kind of making it our own we are enjoying it more :D



Did you deliver here?