Reply
pregnant???????? Dontai's MUMMY! Due May 10; 33 kids; 3 angel babies; Memphis, Tennessee 437 posts
4th May '13

my period is 3 days late.... i been going through alot lately. lost my job had fights with my man my family turned they back on me... and I just really hope im not pregnant and brining another baby into this smh.......... i just hope its due to stress and not pregnancy...could be?

XoThat one girl xo 2 kids; Tampa, FL, United States 1353 posts
4th May '13

poas woman

Dontai's MUMMY! Due May 10; 33 kids; 3 angel babies; Memphis, Tennessee 437 posts
4th May '13
Quoting Jo Jo's mommy (14wks):" poas woman"


lol what???

Crystal 3 kids; Hephzibah, Georgia 15001 posts
status 4th May '13
Quoting Dontai's MUMMY!:" lol what???"

Pee on a stick. Take a home pregnancy test.

Summerfrost 51 kids; Massachusetts 5707 posts
4th May '13

She said pee on a stick. :)



None of us can answer that question. I mean if you had sex in the past month and your period is late, there's always a chance you could be pregnant.

XoThat one girl xo 2 kids; Tampa, FL, United States 1353 posts
4th May '13
Quoting Dontai's MUMMY!:" lol what???"


pee on a stick =) the cheapies from dollar store picked up this pregnancy at 4wks 3days

Dontai's MUMMY! Due May 10; 33 kids; 3 angel babies; Memphis, Tennessee 437 posts
4th May '13

ugh i know i just dont f**king want to smh....just praying for my period lord im in denial

мɑkɑnɑni ~*~, FL, United States 62941 posts
status 4th May '13

Why do women assume we can tell them if they're pregnant?

Dontai's MUMMY! Due May 10; 33 kids; 3 angel babies; Memphis, Tennessee 437 posts
4th May '13
Quoting mαkαnαni:" Why do women assume we can tell them if they're pregnant?"


LOL smh i dunno girl just talk bored as hell to

XoThat one girl xo 2 kids; Tampa, FL, United States 1353 posts
4th May '13
Quoting Dontai's MUMMY!:" ugh i know i just dont f**king want to smh....just praying for my period lord im in denial"


dooo it bc now the suspence is kilin me

Dontai's MUMMY! Due May 10; 33 kids; 3 angel babies; Memphis, Tennessee 437 posts
4th May '13
Quoting Jo Jo's mommy (14wks):" dooo it bc now the suspence is kilin me"



lol ikr ima get one ...fina head to walmart ugh

BlackVelvet 1 child; 1 angel baby; Aurora, Illinois 3929 posts
4th May '13
Quoting mαkαnαni:" Why do women assume we can tell them if they're pregnant?"


http://www.youtube.com/watch?v=4ndcPkzpgkQ




Kinda reminds me of this... Sound quality is horrible but its funny

XoThat one girl xo 2 kids; Tampa, FL, United States 1353 posts
4th May '13
Quoting Dontai's MUMMY!:" lol ikr ima get one ...fina head to walmart ugh"



oooh shittttt i better b the first one u tell

Dontai's MUMMY! Due May 10; 33 kids; 3 angel babies; Memphis, Tennessee 437 posts
9th May '13

yep its true

XoThat one girl xo 2 kids; Tampa, FL, United States 1353 posts
9th May '13
Quoting Dontai's MUMMY!:" yep its true"


girl i just bout to message u