Reply
would you be butt hurt? SuperSecret123 Japan 220 posts
12th May '13

background, I work at a hospital.. very small one at that.. most people are young and outgoing and many people hang out with each other outside of work. quite a few people are sleeping with each other. since its a small hospital, everybody is always gossiping and lots of people know your business.. I recently became single and went kinda crazy and slept with a couple myself.. not the greatest idea I know lol..



sooo I started talking to this guy at work, he said he's got a crush on me.. we hung out once, nothing sexual happened and we're going to hang out soon again.. he said he wants to keep everything low key because of how much people gossip at work and I agree... until there is something serious there's no need to tell people were hanging out bc rumors will start.. I've already decided Im not going to sleep with him until there's something more bc im over doing that but I got kinda butt hurt over not telling anyone were talking bc I don't like feeling like a secret lover lol but the gossip at work is just awful... am I being silly? I guess I also just worry that he knows who I've slept with and he wants a piece also but I kinda don't think that bc he hasn't tried anything or even hinted at it...



thoughts?

☮Sugar Magnolia 1 child; Indiana 18298 posts
12th May '13

Bleh. Sounds like a super unprofessional environment.




But no, i would not be butt hurt.

user banned 2 kids; Hamilton, Ontario 19220 posts
12th May '13

i wouldnt care



SO and I worked together in a factory ( so lots of gossip ) when we met. We never told anyone about us, and then we had a lot of fun messing with people when we did start telling them.

Danu ♥ 3 Due September 10 (boy); 1 child; Phx, Az, United States 5885 posts
12th May '13

Reminds me of my last job.



I wouldn't be butt hurt. It's obvious people like to talk where you work so maybe he doesn't want anyone in his personal life? I know I wouldn't.

Severus Snape 2 kids; Tennessee 3550 posts
12th May '13

I wouldn't be upset. If gossip is that bad then I can see why he'd want to make sure you guys have something there before shouting it to the world. Especially if you have somewhat of a reputation of being with a few other people. Sounds like a really rough work environment though.

SuperSecret123 Japan 220 posts
12th May '13

<blockquote><b>Quoting ☮Sugar Magnolia:</b>" Bleh. Sounds like a super unprofessional environment. But no, i would not be butt hurt."</blockquote>



it doesn't affect work honestly... it's a great hospital with great staff but very high stress so I think all the co-workers get super close with each other, too close lol

мɑkɑnɑni 1 angel baby; ~, FL, United States 65184 posts
status 12th May '13

Um, no...

SuperSecret123 Japan 220 posts
12th May '13

sorry if it's a dumb question lol...I always sleep with guys right away but I want something meaningful again one day so I'm trying to have some self control lol... I'm honestly no good at this relationship thing but I'm trying so my questions may be silly :-)

user banned 1 child; Germany 12377 posts
12th May '13

I don't understand what you want.. you just want to go up to someone at work and say "hey, I'm talking to so and so" lol

SuperSecret123 Japan 220 posts
12th May '13

<blockquote><b>Quoting Rd.:</b>" I don't understand what you want.. you just want to go up to someone at work and say "hey, I'm talking to so and so" lol"</blockquote>




haha good point.. Idk I'm just weird at things like this :-)