Reply

Cast Your Vote:

    • Yes -- Votes: 32
    • No -- Votes: 50
President Obama user banned
May 12th '13

Do you think Obama is doing a good job as president?



Very curious to hear what you ladies think. :)

MunchkinWrangler 4 kids; Rīga, Latvia 47029 posts
May 12th '13

All I know is that our economy is CRAP.... that and I can't stand listening to him talk. He says "uhhhhh" in every damn sentence and it drives me bananas.



More than that, I have no idea... I don't pay attention to politics. I just try to live my life knowing I can't change a damn thing anyways!

Danu ♥ 3 2 kids; Phx, Az, United States 6482 posts
May 12th '13
Quoting MunchkinWrangler:" All I know is that our economy is CRAP.... that and I can't stand listening to him talk. He says "uhhhhh" ... [snip!] ... I have no idea... I don't pay attention to politics. I just try to live my life knowing I can't change a damn thing anyways!"


This.

ThreeLittleBirds 4 kids; Pueblo West, CO, United States 1057 posts
May 12th '13

<blockquote><b>Quoting MunchkinWrangler:</b>" All I know is that our economy is CRAP.... that and I can't stand listening to him talk. He says "uhhhhh" ... [snip!] ... I have no idea... I don't pay attention to politics. I just try to live my life knowing I can't change a damn thing anyways!"</blockquote>



This.

♡☆º×ß¡±©µ×º☆♡ 4 kids; 1 angel baby; Grand Forks, ND, United States 49237 posts
May 12th '13

Wheres the change he promised?

user banned 1 child; Nunya, CA, United States 6369 posts
May 12th '13

I'd love to know WHY people think he's "doing a good job".



...and if anyone says that it's because he supports gay marriage, I might vomit.

user banned (boy); 2 kids; f**king, Austria 36337 posts
May 12th '13
Quoting ~Julie Blue Eyes~:" I'd love to know WHY people think he's "doing a good job". ...and if anyone says that it's because he supports gay marriage, I might vomit."


So would I.

Mom to M&J Due December 24 (girl); 18 kids; Michigan 5397 posts
May 12th '13

In my opinion, its RARE that we actually elect a good president.
Clinton was the last decent one we had, before him was...f**k....probably Eisenhower, before that, Truman.
I'm with whoever said, I can't change a damn thing. I just don't think about the bull shit. Call it ignorance, I just prefer to not get mad at things I have absolutely no control over.

TheNuge 1 child; Pennsylvania 23152 posts
May 12th '13

He is atrocious.
He is doing harm that will require decades to undo if its undoable.

user banned 1 child; Nunya, CA, United States 6369 posts
May 12th '13

<blockquote><b>Quoting Mom to M&J:</b>" In my opinion, its RARE that we actually elect a good president. Clinton was the last decent one we ... [snip!] ... don't think about the bull shit. Call it ignorance, I just prefer to not get mad at things I have absolutely no control over."</blockquote>




Clinton wasn't actually a good president. The things that Clinton did set the stage for the collapse of Freddie, Fannie and the entire housing collapse.



Newt Gingrich was the financial genius behind the Clinton administration.

mamaluvsher4babies 36 kids; California 4230 posts
May 13th '13

Wow 49 votes and no one to back up why he is doing a good job. All 20 must be out getting their abortions they were so afraid of losing LOL..It's a joke ladies!! We all know 99% of the women voted for Obama because of abortion issues

TheNuge 1 child; Pennsylvania 23152 posts
May 13th '13

<blockquote><b>Quoting mamaluvsher4babies:</b>" Wow 49 votes and no one to back up why he is doing a good job. All 20 must be out getting their abortions ... [snip!] ... they were so afraid of losing LOL..It's a joke ladies!! We all know 99% of the women voted for Obama because of abortion issues"</blockquote>




Yup. Not many people saying what is so great about the job he is doing.

K and N TTC since Nov 2012; 2 kids; Denver City, Texas 1890 posts
May 13th '13
Quoting ~Julie Blue Eyes~:" I'd love to know WHY people think he's "doing a good job". ...and if anyone says that it's because he supports gay marriage, I might vomit."


Right.

bama mommy Due May 12 (girl); 2 kids; 3 angel babies; Alabama 792 posts
May 13th '13

To me he needs to be impeached for all the crap he has done to this country!!