Reply
Really, duckface nonstop lol I'm His Amy He's My Rory 2 kids; Caldwell, Idaho 49254 posts
5th Jun '13

My kid is full of duckface lately. This is his favorite face to make now.



964184_10152116094240715_1341707860_o.jp

Vivian [♥] 2 kids; Balls Deep, in, Georgia 13909 posts
5th Jun '13

tumblr_inline_mn9uzv3FIW1qz4rgp.gif

Kady 5 kids; Texas 2662 posts
5th Jun '13

Golly that's adorable!!!!!

user banned (girl); TTC since May 2008; Pounding Mill, VA, United States 3612 posts
5th Jun '13
Quoting I'm His Amy He's My Rory:" My kid is full of duckface lately. This is his favorite face to make now. "


Adorable, really!! ;0)

Peyton'sMommy♥ 1 child; Springfield, Ohio 16811 posts
5th Jun '13

Well at least he's cute, haha. He will grow out of the duckface stage.. lol.

I'm His Amy He's My Rory 2 kids; Caldwell, Idaho 49254 posts
5th Jun '13
Quoting Vivian [♥]:" "


This is my exact reaction when he pouts before he's going to cry. OMG THAT FACE! And the other day he smooshed his nose in with his finger then scrunched up his face and pouted then started to cry. PRICE! LESS! lol

I'm His Amy He's My Rory 2 kids; Caldwell, Idaho 49254 posts
5th Jun '13
Quoting Kady:" Golly that's adorable!!!!!"


Thank you :)

I'm His Amy He's My Rory 2 kids; Caldwell, Idaho 49254 posts
5th Jun '13
Quoting Peyton'sMommy♥:" Well at least he's cute, haha. He will grow out of the duckface stage.. lol."


Yeah... It is. But if I ever catch him on facebook like that over the age of 3. I'll smack his duck lips off him lol

Peyton'sMommy♥ 1 child; Springfield, Ohio 16811 posts
5th Jun '13
Quoting I'm His Amy He's My Rory:" Yeah... It is. But if I ever catch him on facebook like that over the age of 3. I'll smack his duck lips off him lol"


Peyton never went through that phase he went through this one though... lol
283128_259617197381653_1737518_n.jpgLike circle kissy face or something..
Omg, he was so little :(

I'm His Amy He's My Rory 2 kids; Caldwell, Idaho 49254 posts
5th Jun '13
Quoting Peyton'sMommy♥:" Peyton never went through that phase he went through this one though... lol Like circle kissy face or something.. Omg, he was so little :("


He was :(



I went through and spent literally all day yesterday organizing 1500 pictures in my mobile uploads into age groupings of Rory, and some of the little baby ones omg... </3. Heart. Broken.

Peyton'sMommy♥ 1 child; Springfield, Ohio 16811 posts
5th Jun '13
Quoting I'm His Amy He's My Rory:" He was :( I went through and spent literally all day yesterday organizing 1500 pictures in my mobile ... [snip!] ... 1500 pictures in my mobile uploads into age groupings of Rory, and some of the little baby ones omg... </3. Heart. Broken."


I know. I've been babysitting my nephew who is 2 months and I'm like omg Peyton was that little :( Even though oddly I just missed Peyton and didn't want another like I thought I would. Like I want another baby but I just missed Peyton so bad.

I'm His Amy He's My Rory 2 kids; Caldwell, Idaho 49254 posts
5th Jun '13
Quoting Peyton'sMommy♥:" I know. I've been babysitting my nephew who is 2 months and I'm like omg Peyton was that little :( Even ... [snip!] ... I just missed Peyton and didn't want another like I thought I would. Like I want another baby but I just missed Peyton so bad."


She won't allow him to be there I'm guessing?

P & L's Momma 2 kids; Minneapolis, Minnesota 3812 posts
6th Jun '13

Haha awesome! Patton does that too, while making the sound "doo doo doooo". He does it to make me laugh.

Peyton'sMommy♥ 1 child; Springfield, Ohio 16811 posts
6th Jun '13
Quoting I'm His Amy He's My Rory:" She won't allow him to be there I'm guessing?"


Nope. She want's someone to spend "individual time" with him...
She's having her 16 y/o sister come tomorrow to stay the summer with her and watch them so I have to be there tomorrow to show her everything.... how stupid is that? lol.
I mean I get you want individual time but Peyton is almost 2 and very independent, I can spend time with him alone and still have Peyton there.



But I am stupid remember... :P

I'm His Amy He's My Rory 2 kids; Caldwell, Idaho 49254 posts
6th Jun '13

<blockquote><b>Quoting Patton's Momma [30 weeks]:</b>" Haha awesome! Patton does that too, while making the sound "doo doo doooo". He does it to make me laugh."</blockquote>



Hahaha cute! Rory's is "Ooooooo" lol