Reply
Bonnie Beaver♥ Due April 8; 2 kids; North Pole, Alaska 18310 posts
6th Jun '13
Quoting Snotface:" I'm sorry...am I missing something? "


Close to the middle of the right side you can see part of her arm that the "photographer" tried to clone out.

Snow 1 child; Storybrooke, ME, United States 34017 posts
6th Jun '13
Quoting Legendary Bonnie Beaver:" Close to the middle of the right side you can see part of her arm that the "photographer" tried to clone out. "


:shock: I see it now! Oops. Awe, man :x

SR ♥ 1 child; V, AR, United States 7869 posts
6th Jun '13
Quoting Snotface:" :shock: I see it now! Oops. Awe, man :x"


Hahah, yep. She was just great.

Snow 1 child; Storybrooke, ME, United States 34017 posts
6th Jun '13
Quoting SR ♥:" Hahah, yep. She was just great."



Well....at least it looks cute as an avi! :oops:

The Pretender 2 kids; Brazil 1215 posts
6th Jun '13

I still can't see an arm

hobbit* 3 kids; New Zealand 44783 posts
6th Jun '13

<blockquote><b>Quoting SR ♥:</b>" The girl that took my mother's day photos is the same. This woman CHARGES people and her pictures are ... [snip!] ... stock lenses and she said, "yeah...you really only need different lenses for sports and stuff..." UGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH"</blockquote>



I can't see your arm lol? What's wrong with it?

hobbit* 3 kids; New Zealand 44783 posts
6th Jun '13

<blockquote><b>Quoting Legendary Bonnie Beaver:</b>" Close to the middle of the right side you can see part of her arm that the "photographer" tried to clone out. "</blockquote>




Ohhh I thought that was part of the wall lol

SR ♥ 1 child; V, AR, United States 7869 posts
6th Jun '13

lol, the arm!



ehzoz4.jpg

The Pretender 2 kids; Brazil 1215 posts
6th Jun '13

I'd have never noticed that until you circled it and explained what it was

Alyssa ♥E,V,&A 2 kids; 3 angel babies; Pekin, IL, United States 2322 posts
7th Jun '13
Quoting SR ♥:" lol, the arm! "


mehh, this actually isnt TOO bad. i mean i've seen way worse! your son is a cutie btw :)

SR ♥ 1 child; V, AR, United States 7869 posts
8th Jun '13
Quoting Alyssa ♥'s Vincent:" mehh, this actually isnt TOO bad. i mean i've seen way worse! your son is a cutie btw :)"


Thanks! It was the best picture of the group. The rest were of me and him...and she caught the most unattractive angles, or they weren't focused, or they were so horribly edited that they were pixely.

Belle. { 18 weeks } Due February 14; TTC since Oct 2013; 1 child; Alberta 4659 posts
8th Jun '13

i played photographer today and PROPS to real photographers cause that shit is hard.. none of my pictures are in focus and all have terrible crop jobs.. posting pics for the lols



576835_10151422473737186_236759881_n.jpg



my lovely couch back drop hahah
994809_10151422473632186_1213032894_n.jp946670_10151422474057186_431030627_n.jpg




sigh, oh how i wish it were easy.. needless to say i will be hiring someone next time

Belle. { 18 weeks } Due February 14; TTC since Oct 2013; 1 child; Alberta 4659 posts
8th Jun '13

gotta admit, i had a pretty cute model though

Bonnie Beaver♥ Due April 8; 2 kids; North Pole, Alaska 18310 posts
8th Jun '13
Quoting Belle.:" i played photographer today and PROPS to real photographers cause that shit is hard.. none of my pictures ... [snip!] ... my lovely couch back drop hahah sigh, oh how i wish it were easy.. needless to say i will be hiring someone next time"


Haha yeah it's not easy at all. But you're right, adorable model. :lol: