Reply
♥♥KristaAnne♥♥ 2 kids; 1 angel baby; Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, .., United States 22442 posts
12th Jun '13

O M G! Draven is so freakin' cute! I remember the day you had him- it doesn't seem that long ago!

^.^ Chippermunkk 1 child; Dalzell, South Carolina 37492 posts
12th Jun '13
Quoting KristaAnne:" O M G! Draven is so freakin' cute! I remember the day you had him- it doesn't seem that long ago!"

Seriouslyyyy!!!! Tell me about it!!.



It doesn't at ALL. and so much has changed too. Growing up so much.
He's got this country TWANG now (we have no clue where he got it from cuz noone talks like that around him)
Hyouse
Cyat
Hyat.
haha

.Jezebel. 1 child; Sumter, South Carolina 9527 posts
12th Jun '13

Omg! I love these Steph! He's something awful cute. <3

^.^ Chippermunkk 1 child; Dalzell, South Carolina 37492 posts
12th Jun '13
Quoting sαяα:" Omg! I love these Steph! He's something awful cute. <3"


Thanks Sara <3.



Just wait til you meet him ;) haha. :D.
Maybe sometime after fathers day Jay would take me and him over there, or swan lake or something!!

.Jezebel. 1 child; Sumter, South Carolina 9527 posts
12th Jun '13

<blockquote><b>Quoting ^.^ Chippermunkk:</b>" Thanks Sara <3. Just wait til you meet him ;) haha. :D. Maybe sometime after fathers day Jay would take me and him over there, or swan lake or something!!"</blockquote>




That would be awesome. We could all meet up at Swan Lake and have a picnic. :D

^.^ Chippermunkk 1 child; Dalzell, South Carolina 37492 posts
12th Jun '13
Quoting sαяα:" <blockquote><b>Quoting ^.^ Chippermunkk:</b>" Thanks Sara <3. Just wait til you ... [snip!] ... swan lake or something!!"</blockquote> That would be awesome. We could all meet up at Swan Lake and have a picnic. :D"


Yess!!!> :)
Since I don't want to ride in the back of the truck to put dravens car seat in the truck, i freakin hate doing that bwahah.



\but i'm sure jay wouldnt mind.

.Jezebel. 1 child; Sumter, South Carolina 9527 posts
13th Jun '13

<blockquote><b>Quoting ^.^ Chippermunkk:</b>" Yess!!!> :) Since I don't want to ride in the back of the truck to put dravens car seat in the truck, i freakin hate doing that bwahah. \but i'm sure jay wouldnt mind."</blockquote>




Lol! Yes, that would suck.

lolajessup 3 kids; 1 angel baby; Beaverton, Michigan 44076 posts
13th Jun '13

Omg what a ham!!! He's so cute. And to the age comment he does look like he's turning 4 lol. He doesn't have that two yr old babyness look lol

^.^ Chippermunkk 1 child; Dalzell, South Carolina 37492 posts
13th Jun '13
Quoting sαяα:" <blockquote><b>Quoting ^.^ Chippermunkk:</b>" Yess!!!> :) Since I don't want ... [snip!] ... the truck, i freakin hate doing that bwahah. \but i'm sure jay wouldnt mind."</blockquote> Lol! Yes, that would suck."

I've done it once, and i refuze to. lol. Told you had to go see all the twilights opening premiere xD. that's the one and only time i went

^.^ Chippermunkk 1 child; Dalzell, South Carolina 37492 posts
13th Jun '13
Quoting lolajessup:" Omg what a ham!!! He's so cute. And to the age comment he does look like he's turning 4 lol. He doesn't have that two yr old babyness look lol"

Lol Thanks :)



And yeah haha, but nope, pushed him out in 10 xD.



Hes growing up too fast. -.- haha

.Jezebel. 1 child; Sumter, South Carolina 9527 posts
13th Jun '13

<blockquote><b>Quoting ^.^ Chippermunkk:</b>" I've done it once, and i refuze to. lol. Told you had to go see all the twilights opening premiere xD. that's the one and only time i went"</blockquote>




Lol!!