Reply
Ross and Rachel Emily Thorne 2 kids; Quetzaltenango, Guatemala 26302 posts
17th Jun '13

Friend's fans...
When Ross and Rachel were "on a break" do you think that Ross sleeping with another woman was cheating?
ETA: And if you were Rachel, would you take Ross back right away?



I know this is a silly D&D, but I'm bored and want to see opinions! :D

Simply, Mom 2 kids; 1 angel baby; Upland, 11670 posts
17th Jun '13

depends on the terms of the break and if it had been spoken about before hand.

penispenispenisVAGINA 4 kids; Idaho 6992 posts
17th Jun '13

No. Because taking a "break" is breaking up for awhile to figure things out.

Simply, Mom 2 kids; 1 angel baby; Upland, 11670 posts
17th Jun '13

ps I think they aelre so cute together

[Gryffinwhore♥] Due March 3; 34 kids; Poulsbo, Washington 32770 posts
17th Jun '13

No, I don't. The way I see it, a break is the same thing as breaking up. It's just a nicer way to put it.

Emily Thorne 2 kids; Quetzaltenango, Guatemala 26302 posts
17th Jun '13

I edited the OP... :D

Mummy-2-2-Monsters 2 kids; Seven Hills, Australia 8778 posts
17th Jun '13

<blockquote><b>Quoting Rumpelstiltskin:</b>" Friend's fans... When Ross and Rachel were "on a break" do you think that Ross sleeping with another woman was cheating? "</blockquote>




No.. She said she wanted the break. And a break is a break from the relationship, that's just what it is. It was her doing so she has no right to be upset by him sleeping with someone else during that break.. And other way too if her initiated it. Just the way it is. Don't go on a break then if you don't want the other sleeping with someone else.



And yes I would. I'd make him wash up good and get tested for an std lol but yes I would.

user banned 2 kids; Hamilton, Ontario 19220 posts
17th Jun '13

Me and SO had an 'on a break' cheat.




IMO, on a break is on a break.......but its SOOOOOO very disrespectful to just up and go off with someone else, especially when you are in a long term relationship like Ross and Rachel, me and SO.

Mummy-2-2-Monsters 2 kids; Seven Hills, Australia 8778 posts
17th Jun '13

<blockquote><b>Quoting A Beautiful Disaster:</b>" Me and SO had an 'on a break' cheat. IMO, on a break is on a break.......but its SOOOOOO very disrespectful ... [snip!] ... to just up and go off with someone else, especially when you are in a long term relationship like Ross and Rachel, me and SO. "</blockquote>




But in his situation he was drunk and an emotional wreck and then when he heard mark in the back ground when he called Rachel made him even more upset.. And that girl took advantage of him. He wouldn't do that intentionally, that's not like Ross.

Emily Thorne 2 kids; Quetzaltenango, Guatemala 26302 posts
17th Jun '13
Quoting Mummy-2-2-Monsters:" <blockquote><b>Quoting A Beautiful Disaster:</b>" Me and SO had an 'on a break' cheat. ... [snip!] ... Rachel made him even more upset.. And that girl took advantage of him. He wouldn't do that intentionally, that's not like Ross."


all of this! hahha I just love this reply! :D



Men (and women) sometimes use sex to feel better, not because they are in love or whatever.

Mummy-2-2-Monsters 2 kids; Seven Hills, Australia 8778 posts
17th Jun '13

<blockquote><b>Quoting Rumpelstiltskin:</b>" all of this! hahha I just love this reply! :D Men (and women) sometimes use sex to feel better, not because they are in love or whatever. "</blockquote>



Lol! I'm a friends lover. I have the box set that I watch a lot :) and I still watch the repeat episodes on the tv when they are playing.

penispenispenisVAGINA 4 kids; Idaho 6992 posts
17th Jun '13

"WE WERE ON A BREAK" That's all I hear!

user banned 2 kids; Hamilton, Ontario 19220 posts
17th Jun '13
Quoting Mummy-2-2-Monsters:" <blockquote><b>Quoting A Beautiful Disaster:</b>" Me and SO had an 'on a break' cheat. ... [snip!] ... Rachel made him even more upset.. And that girl took advantage of him. He wouldn't do that intentionally, that's not like Ross."


lol...youre cute, I like how you talk about Ross like you and him are BFFs

Mummy-2-2-Monsters 2 kids; Seven Hills, Australia 8778 posts
17th Jun '13

<blockquote><b>Quoting ♥ my~boysX3+1♥:</b>" "WE WERE ON A BREAK" That's all I hear! "</blockquote>




Omg!! I love your avi!!




men in tights hahaha



"We're men, manly men. We're men in tights. We roam around the forest looking for fights."



Little John and the blind one just crack me up. In that song and dance.

Mummy-2-2-Monsters 2 kids; Seven Hills, Australia 8778 posts
17th Jun '13

<blockquote><b>Quoting A Beautiful Disaster:</b>" lol...youre cute, I like how you talk about Ross like you and him are BFFs "</blockquote>



Hahaha!! I love the show. I get so emotional with everything that goes on between them every time I watch it lol.