Reply
Want to know a trick izzy+Ethan 2 kids; Edmonton, Alberta 4056 posts
1st Jul '13

Of you don't already know it... It's for candy crush saga and unlimited lives :)



When you're out of lives just go turn your clock (on your phone iPad w/e you have) ahead in hours and tada you have more lives :) it actually works




Does not work on computers

hobbit* 3 kids; New Zealand 44783 posts
1st Jul '13

I have heaps of lives. I just can't get past a level!!!! :x

THE Draco Malfoy 1 child; Tennessee 19885 posts
1st Jul '13

i'm legit stuck on 147. i usually am stuck no more than a wk. think i've been stuck like a month-month 1/2 on this b***h!

izzy+Ethan 2 kids; Edmonton, Alberta 4056 posts
1st Jul '13

<blockquote><b>Quoting THE Draco Malfoy:</b>" i'm legit stuck on 147. i usually am stuck no more than a wk. think i've been stuck like a month-month 1/2 on this b***h!"</blockquote>




I was stuck on 70 for about a month ...77 is being retarded

user banned 1 child; Jamaica, OH, United States 7126 posts
1st Jul '13
Quoting THE Draco Malfoy:" i'm legit stuck on 147. i usually am stuck no more than a wk. think i've been stuck like a month-month 1/2 on this b***h!"



I have been stuck on that G)(D)(@#)@*#) level for seriously like 6 months. I'm so over it lol

♥MomToSilas+1♥ Due December 9; 1 child; ., IL, United States 10899 posts
status 1st Jul '13

Lives is not my problem... Its stupid level 162. This level is going to be the death of me! I effin hate these damn choclate factories grrrr.



I have never been stuck longer than a week max. Ive been on this sucker for 3!

user banned 3 kids; Washington 15083 posts
1st Jul '13

I ran out of levels so I'm going back and trying to get all 3 stars on the ones I barely passed.



And a million points is possible. Incase you didn't know :D level 119

THE Draco Malfoy 1 child; Tennessee 19885 posts
1st Jul '13
Quoting Laneys*Mama:" I have been stuck on that G)(D)(@#)@*#) level for seriously like 6 months. I'm so over it lol"

so glad i'm not the only one! ...sorry. :lol:

user banned 1 child; Jamaica, OH, United States 7126 posts
1st Jul '13
Quoting THE Draco Malfoy:" so glad i'm not the only one! ...sorry. :lol:"



I literally say every time I run out of lives (on my computer, cause I don't completely run out on my phone lol), that I'm just going to quit and never play again, and then a little while later I'm like well, I guess it won't hurt to try. I never actually think I'm going to pass it. I've gotten to the point that I had like 1 or 2 squares left and no moves even remotely close to it. I really want to smash my computer when that happens.

Jax 3 kids; Sydney, NS, Australia 2888 posts
1st Jul '13
Quoting THE Draco Malfoy:" i'm legit stuck on 147. i usually am stuck no more than a wk. think i've been stuck like a month-month 1/2 on this b***h!"


I was stuck on 147 for like 7 weeks. Im now on 273, and havnt been stuck on a level for longer then like 3 days.

THE Draco Malfoy 1 child; Tennessee 19885 posts
1st Jul '13
Quoting Laneys*Mama:" I literally say every time I run out of lives (on my computer, cause I don't completely run out on ... [snip!] ... I had like 1 or 2 squares left and no moves even remotely close to it. I really want to smash my computer when that happens."

i seriously i had one f**king jelly left ONE! and ran out of moves. and can't tell you how many times i've said "i'm about to punch this POS!" rofl!

THE Draco Malfoy 1 child; Tennessee 19885 posts
1st Jul '13
Quoting J&T+3:" I was stuck on 147 for like 7 weeks. Im now on 273, and havnt been stuck on a level for longer then like 3 days."

just had to rub it in :roll:

Jax 3 kids; Sydney, NS, Australia 2888 posts
1st Jul '13
Quoting THE Draco Malfoy:" i seriously i had one f**king jelly left ONE! and ran out of moves. and can't tell you how many times i've said "i'm about to punch this POS!" rofl!"


Or when you have to match like 2 striped candys, and you finally match then up.....then a piece of chocolate comes and f**king swallows one :evil:

Jax 3 kids; Sydney, NS, Australia 2888 posts
1st Jul '13
Quoting THE Draco Malfoy:" just had to rub it in :roll:"


Haha, aww I'm sorry.
If it makes you feel any better, I'm currently stuck :P

THE Draco Malfoy 1 child; Tennessee 19885 posts
1st Jul '13
Quoting J&T+3:" Or when you have to match like 2 striped candys, and you finally match then up.....then a piece of chocolate comes and f**king swallows one :evil:"

ugh! yes! hate the chocolate!