Reply
Hermaeus Mora Due March 3; 2 kids; 1 angel baby; Taylorsville, North Carolina 14966 posts
30th Aug '13
Quoting You and me + 3:" Ok yea now i kinda see it. OP do you have a picture of the test not edited?"


Yeah but you can't see anything. :(



I can post it if you'd like?

JamieLynn Beyer Due December 22 (boy); La Junta, Colorado 83 posts
30th Aug '13

I don't see a line.

Hermaeus Mora Due March 3; 2 kids; 1 angel baby; Taylorsville, North Carolina 14966 posts
30th Aug '13

Updated the OP ladies! With the original picture.
The flash makes it nearly impossible to see anything, if at all. but with invert you can see it!!!



PLEASE tell this is a faint pos. LOL

Regina George ♡ 1 child; New York, New York 20750 posts
30th Aug '13
Quoting Hermaeus Mora:" Here ladies, what about this???? Its back to public now. "


I see it!

Hermaeus Mora Due March 3; 2 kids; 1 angel baby; Taylorsville, North Carolina 14966 posts
30th Aug '13
Quoting Regina George ♡:" I see it!"


Yay! another person sees it! i'm not crazy! thats two of you ladies I think that sees it. Its hard to see on the forum because its small, but once you click the picture it goes to my account on PB and its bigger. lol

user banned 4 kids; 1 angel baby; Philadelphia, Pennsylvania 4666 posts
30th Aug '13
Quoting Hermaeus Mora:" Updated the OP ladies! With the original picture. The flash makes it nearly impossible to see anything, if at all. but with invert you can see it!!! PLEASE tell this is a faint pos. LOL "


I see it in the original as well. Id say wait a few days and retest. Good luck OP

Hermaeus Mora Due March 3; 2 kids; 1 angel baby; Taylorsville, North Carolina 14966 posts
30th Aug '13
Quoting You and me + 3:" I see it in the original as well. Id say wait a few days and retest. Good luck OP"



Really? I figured no one would be able too, since the flash is so bright! I got a neg on FRER today though :( I have 4 tests to use lol

ElleBelle (37 weeks) Due September 22; 1 child; 1 angel baby; Rio Rancho, NM, United States 22439 posts
30th Aug '13

I see it! I swear

Hermaeus Mora Due March 3; 2 kids; 1 angel baby; Taylorsville, North Carolina 14966 posts
30th Aug '13
Quoting Elliot Grace and TTC #2:" I see it! I swear"


Yay!! another person sees it! I'm not crazy or have line eye! hahah

user banned 4 kids; 1 angel baby; Philadelphia, Pennsylvania 4666 posts
30th Aug '13
Quoting Hermaeus Mora:" Really? I figured no one would be able too, since the flash is so bright! I got a neg on FRER today though :( I have 4 tests to use lol "


:( sorry OP
I do see the top of the line in the original photo and it kinda fades out but i can definitely see it. Hope you get you BFP

ElleBelle (37 weeks) Due September 22; 1 child; 1 angel baby; Rio Rancho, NM, United States 22439 posts
30th Aug '13

<blockquote><b>Quoting Hermaeus Mora:</b>" Yay!! another person sees it! I'm not crazy or have line eye! hahah "</blockquote>




I've been staring at my own for so long I have a good eye

Hermaeus Mora Due March 3; 2 kids; 1 angel baby; Taylorsville, North Carolina 14966 posts
30th Aug '13
Quoting You and me + 3:" :( sorry OP I do see the top of the line in the original photo and it kinda fades out but i can definitely see it. Hope you get you BFP"


I'm only 10 dpo so, I think maybe its too soon for the FRER? lol I hope so too. Thank you! :)

ElleBelle (37 weeks) Due September 22; 1 child; 1 angel baby; Rio Rancho, NM, United States 22439 posts
30th Aug '13

<blockquote><b>Quoting Hermaeus Mora:</b>" I'm only 10 dpo so, I think maybe its too soon for the FRER? lol I hope so too. Thank you! :) "</blockquote>



IMO IC are better than frer for early response, even if they're not suppose to be

Hermaeus Mora Due March 3; 2 kids; 1 angel baby; Taylorsville, North Carolina 14966 posts
30th Aug '13
Quoting Elliot Grace and TTC #2:" <blockquote><b>Quoting Hermaeus Mora:</b>" I'm only 10 dpo so, I think maybe its ... [snip!] ... so too. Thank you! :) "</blockquote> IMO IC are better than frer for early response, even if they're not suppose to be"



Really? I never took first response with my other children so I don't know! lol I did get a faint BFP at 12dpo with my daughter! :) lol

Lilia's Mama (TTC#2) TTC since Aug 2013; 1 child; Florida 3592 posts
30th Aug '13

I saw it right away! It's faint but there!