Reply
Got caught... Bugs Momma (Kali Rae) 1 child; Florida 1259 posts
9th Sep

DH and i just got done banging it out... Afterwards i went pee and realized i had bad heartburn. Went to the kitchen and started chugging milk out of the jug. I didn't wanna dirty a cup. Lmao! I walk around the corner, he scares the shit out of me (surprised my water didn't break.. Haha) And he says "Haha! Caught you drinking out of the milk jug"




If only he knew how often i did that... Oops.




Random post :)

Danu ♥ 3 Due September 10; 1 child; Phx, Az, United States 5643 posts
9th Sep

I do it all the time, but I'm the only one who really drinks milk in the house :) (DD has to drink soy or almond and DH only eats it in cereal which is rare).

saageex3 1 child; New York 5767 posts
9th Sep

Oh god, I hate milk! I use to love it until one day I really looked at it. The top of the milk container is all crusty and it made me imagine drinking crusty milk. Oh god, no no no

Momma R 2 kids; Washington 2880 posts
9th Sep

damn, here my mind goes thinking im in for a naughty story.

Iyahna :^P Temecula, California 11363 posts
status 10th Sep

I usually dont like putting my lips on containers that everyone drinks because it made me sick when my old room mate did it.I was so thirsty one night and i did that with the cranberry juice. Since i was too lazy to wash a cup out and my husband caught me red handed and gave me the lecture how i hate when our old room mate did that so why was i so grossed out LOL. we just ended up laughing but yeah i was busted.

Bugs Momma (Kali Rae) 1 child; Florida 1259 posts
10th Sep

<blockquote><b>Quoting Momma R:</b>" damn, here my mind goes thinking im in for a naughty story. "</blockquote>



Lmao! Sorry!!

Squid Kid Due July 2; 1 child; 5 angel babies; Tennessee 27523 posts
10th Sep

That's so bad though. Your saliva goes back into the food/milk and starts digesting/decomposing it. So next time you or someone else drinks it, they're drinking partially digested food.

Bugs Momma (Kali Rae) 1 child; Florida 1259 posts
10th Sep

<blockquote><b>Quoting saageex3:</b>" Oh god, I hate milk! I use to love it until one day I really looked at it. The top of the milk container is all crusty and it made me imagine drinking crusty milk. Oh god, no no no"</blockquote>




Gross! Lol! It's the only thing that will relieve my heartburn

loser mom 2 kids; 1 angel baby; GoShox!, KS, United States 9199 posts
10th Sep

My husband does that and it grosses me out.

loser mom 2 kids; 1 angel baby; GoShox!, KS, United States 9199 posts
10th Sep
Quoting Squid Kid:" That's so bad though. Your saliva goes back into the food/milk and starts digesting/decomposing it. So next time you or someone else drinks it, they're drinking partially digested food."


Oh god. That's so gross.

Kimber's Mommy 1 child; South Carolina 4272 posts
10th Sep

Lmao. That was a cute story. Haha