Reply
LETS PLAY THE GIRAFFE GAME. Mrs Bill Compton 4 kids; 1 angel baby; adelaide, sa, Australia 868 posts
26th Oct '13

The deal is I give you a riddle. You get it right you get to keep your profile pic. You get it wrong and you change your profile pic to a Giraffe. MESSAGE ME ONLY SO YOU DON'T GIVE OUT THE ANSWER.

Here is the riddle: 3:00 am, the doorbell rings and you wake up. Unexpected visitors, It's your parents and they are there for breakfast. You have strawberry jam, honey, wine, bread and cheese. What is the first thing you open?

Remember... message me only. If you get it right, post saying "i dunt get giraffe'd". If you get it wrong change your profile pic!!!

I want to giraffe you all :D :D :D

Piecey. Due May 13; 3 kids; K-Town, KL, Germany 65312 posts
status 26th Oct '13

This is...weird.
























The door.

tonys_mama(army wife) Due August 2; 4 kids; 1 angel baby; Fort Irwin, California 15558 posts
status 26th Oct '13

I pmed you but I won't be able to change my avi because my profile still doesn't let me change shit lol.

Mrs Bill Compton 4 kids; 1 angel baby; adelaide, sa, Australia 868 posts
26th Oct '13

Quoting Piecey is a Sir.:
This is...weird.
























The door.





wrong :P you have to change your picture now!

Piecey. Due May 13; 3 kids; K-Town, KL, Germany 65312 posts
status 26th Oct '13

Quoting Whimsical:


wrong :P you have to change your picture now!





Your eyes.

~Spartacus~ TTC since Dec 2012; 3 kids; Dayton, Texas 6665 posts
26th Oct '13

your eyes? I just want to solve the riddle........

~Spartacus~ TTC since Dec 2012; 3 kids; Dayton, Texas 6665 posts
26th Oct '13

Quoting Piecey is a Sir.:


Your eyes.




dang you beat me. damn you phone!

Mrs Bill Compton 4 kids; 1 angel baby; adelaide, sa, Australia 868 posts
26th Oct '13

you guys have ruined it :P

~Spartacus~ TTC since Dec 2012; 3 kids; Dayton, Texas 6665 posts
26th Oct '13

Quoting Whimsical:
you guys have ruined it :P



lmao well did ya think we'd all actually pm you? someone's gotta ruin it ;)

Mrs Bill Compton 4 kids; 1 angel baby; adelaide, sa, Australia 868 posts
26th Oct '13

Quoting ~Spartacus~:

lmao well did ya think we'd all actually pm you? someone's gotta ruin it ;)





:( it was suppose to be funnnnnnnnnnnnnnnn

~Spartacus~ TTC since Dec 2012; 3 kids; Dayton, Texas 6665 posts
26th Oct '13

Quoting Whimsical:


:( it was suppose to be funnnnnnnnnnnnnnnn




lol oh it was! totally needed the brainstorm. if I had gotten it wrong I would've changed my pic! :)

Monsters² Mom 2 kids; 4 angel babies; Middle o' nowhere, __, Guam 5160 posts
status 26th Oct '13

Lol I know the answer is your eyes but if this personally happened to me the first thing I'd open would be my mouth saying "who the f**k is ringing my bell?!?!" then my eyes to see what time it was so I could complain some more Tongue

~Spartacus~ TTC since Dec 2012; 3 kids; Dayton, Texas 6665 posts
26th Oct '13

Quoting Monsters Mom (17 weeks):
Lol I know the answer is your eyes but if this personally happened to me the first thing I'd open would be my mouth saying "who the f**k is ringing my bell?!?!" then my eyes to see what time it was so I could complain some more




haha this!

Belle. { 31 weeks } Due February 14 (boy); 1 child; Alberta 5252 posts
26th Oct '13

Lol I was going to say cheese...

♥ Mrs. S ♥ Due September 20; 2 kids; Venezuela 13673 posts
26th Oct '13

I was going to say THE WINE!!! Tongue