Reply
Okay I'm thinking it's real now! Haha emily. ♥ Due November 22 (boy); Honolulu, HI, United States 1042 posts
23rd Mar

69a233c8d9f4aa040a4678473d1db9ad.jpg
AF is scheduled to arrive tomorrow and I just wanted to be completely sure that this is for real, so I took what was left of my tests. I think it's hitting me now!
BTW the bottom 2 are from today! Lol

♥ Mrs. S ♥ Due September 20; 2 kids; Venezuela 13654 posts
23rd Mar

Congrats!! I can't believe it's already December due dates!

mrs.gb 1 child; 1 angel baby; Milford, Delaware 4073 posts
23rd Mar

congrats!!

~*Mommy2BeOf2~ Due December 3 (girl); 1 child; Kentucky 835 posts
23rd Mar

Yeah it's real lol it's really happening lol 

lise ♡ 1 child; 1 angel baby; Cold, Ol, Canada 67004 posts
23rd Mar

Wahoo! :) 

*Berrrr Due November 19; 1 child; Ohio 2724 posts
23rd Mar

Quoting emily. ♥:

AF is scheduled to arrive tomorrow and I just wanted to be completely sure that this is for real, so I took what was left of my tests. I think it's hitting me now!
BTW the bottom 2 are from today! Lol


I did the same thing! Tested the day before AF was supposed to arrive, I got a positive on an internet cheapy test... and I didn't believe it. So I went and bought FRER and digital tests too! haha

Congrats mama!

MamaTay[Kennedi] 1 child; Greenville, Texas 4855 posts
23rd Mar

Congratulations mama! Your EDD is my birthday!
Awesome people are born in December. Lol.

B + K = A ♥ 1 child; Akron, OH, United States 283 posts
23rd Mar

Wooo! Congrats! December babies are the best! (;

fertility goddess Due November 14; 2 kids; United States 1567 posts
23rd Mar

Quoting emily. ♥:

AF is scheduled to arrive tomorrow and I just wanted to be completely sure that this is for real, so I took what was left of my tests. I think it's hitting me now!
BTW the bottom 2 are from today! Lol


Lol!  Congrats mama!!!!!

Mariaa Adreanaa Due September 21 (boy); United States 598 posts
23rd Mar

Congratulations!!38

RJD5 Due March 27 (girl); United States 1958 posts
23rd Mar

Congrats!!! :D

Sarah™ 1 child; Saskatoon, SK, Canada 41800 posts
23rd Mar

Yay!! Congrats. 

StinkBug 1 child; London, UK, United Kingdom 6141 posts
status 23rd Mar

Mmm I cant see any lines.. ;)

congrats!

LarsyP Due December 4; TTC since Jul 2013; 1 child; 4 angel babies; Michigan 867 posts
23rd Mar

Your lines look like mine!!!! I'm so excited for us. Even though we just met :) :)

Cameron's mommy!(: 1 child; 1 angel baby; Minnesota 870 posts
23rd Mar

I don't think your pregnant sorry. 




JUST KIDDING HAHA :P

Congrats girl :)