Reply
ugh i hate this OjibwaBeauty4life 2 kids; United States 635 posts
27th Mar

My first childs father ran away as soon as i told him i was pregnant. I was with him for 2 years before i got pregnant at 17. He is half white half black. I offered a dna test and he said no. He even changed his number and address and child support still cant track his dead beat ass down. I am now 19 its going to be two years this aug since i had met my new baby daddy that im currently pregnant with he is Canadian black i was with him for a year and 2 months before i got pregnant with my second child that im currently pregnant with we got engaged at the 1 year mark of our relationship. But as soon as he found out i was pregnant he broke off the engagement. He told me he wanted another girl. Well im pregnant with a girl. I dont love him anymore i dont even want to hug him. He says he won't take care of his child unless i basically become his slave. Ugh im tired of this. I wish i would have found i good black man to have kids with that would take care of his child no matter what. I feel horrible that my children have these dead beat fathers. That arent willing to do any and everything for their child. I am single and plan on staying single for a long ass time and i have promised myself im going to not bring another child into this world unless i am married to that man 

Sarah™ 1 child; Saskatoon, SK, Canada 40518 posts
status 27th Mar

Why ya gotta hate on white guys Wink
But seriously. Being a single mom to two kids must be scary. 
Good luck. 

-CNK-[34 weeks] Due October 25 (girl); 1 child; United States 1876 posts
status 27th Mar

lol I don't get why you're putting their race in this.

Sarah™ 1 child; Saskatoon, SK, Canada 40518 posts
status 27th Mar

Quoting Pleasepourmeanotherfrench:
lol I don't get why you're putting their race in this.


Weird. I also have never heard of black Canadian. Most of the black people here are immigrants from Africa. 

OjibwaBeauty4life 2 kids; United States 635 posts
27th Mar

Quoting Pleasepourmeanotherfrench:
lol I don't get why you're putting their race in this.


Lol some people like knowing the race others dont care for it so instead of being asked what races are the daddies i just put it in the post 

-CNK-[34 weeks] Due October 25 (girl); 1 child; United States 1876 posts
status 27th Mar

Quoting Sarah™:

Weird. I also have never heard of black Canadian. Most of the black people here are immigrants from Africa. 


haha, me either.  I'm just confused.

OjibwaBeauty4life 2 kids; United States 635 posts
27th Mar
Quoting Sarah™:

Weird. I also have never heard of black Canadian. Most of the black people here are immigrants from Africa. 


He was born in canada and is black so black canadian :) 

ChavieChavo 1 child; 3 angel babies; Pittsburgh, PA, United States 2059 posts
27th Mar

Quoting Sarah™:

Weird. I also have never heard of black Canadian. Most of the black people here are immigrants from Africa. 


Drake the rapper is from Canada . 

OjibwaBeauty4life 2 kids; United States 635 posts
27th Mar

Quoting Sarah™:
Why ya gotta hate on white guys Wink
But seriously. Being a single mom to two kids must be scary. 
Good luck. 


Lol and yea it is. Cause my first wants to slap the crap out of everything and everyone and is throwing temper tantrums for no reason. Im more scared of not being able to get me time. My first child slapping the crap out of the second baby and my first wanting to randomly scream and cry and then wake the newborn

Sarah™ 1 child; Saskatoon, SK, Canada 40518 posts
status 27th Mar

Quoting ChavieChavo:

Drake the rapper is from Canada . 


I suppose you're right. I just mean I haven't seen any irl. 

ChavieChavo 1 child; 3 angel babies; Pittsburgh, PA, United States 2059 posts
27th Mar

Quoting Sarah™:

I suppose you're right. I just mean I haven't seen any irl. 


Ooooo. That's the first time I heard that. I know plenty of blacks from Canada. Maybe it depends on what part. Most I know are from Toronto. 

Sarah™ 1 child; Saskatoon, SK, Canada 40518 posts
status 27th Mar

Quoting ChavieChavo:

Ooooo. That's the first time I heard that. I know plenty of blacks from Canada. Maybe it depends on what part. Most I know are from Toronto. 


I live in bumfuck Saskatchewan.