Reply
would your drink your friends breastmilk? STFUHO Due December 22; Ohio 616 posts
17th Mar '09

so my bestfriend just had a baby in Feb. and she has been pumping her milk and feeding it to her baby through a bottle.
well lately she has been drinking some at night.. she will probably drink 6 beers or less a night and pump all through the day to get good milk.
well when she is drinking she will p ump and drink her own milk, because she said she doesnt want to waste all the nutrients...
well... i drank some too..
i breastfed but only tasted like a droplet of milk and didnt really taste it.
but i must say..breast milk taste damn good. lol like sweet milk.
I just thought it was funny and my friend got her sister to drink her breastmilk too

would you drink your friends breast milk? i mean like take a swig of it..
thats what I did... mmmmmmmmmmmmm body fluids. lmao

QtKt 2 kids; Charlotte, North Carolina 9266 posts
17th Mar '09

Hell No! Maybe mine but not someone elses!!!

karla platt Due November 26 (boy); 1 child; Wolverhampton, United Kingdom 96 posts
17th Mar '09
Quoting Elleybelly:
Nicola - BG Trainer [HBC] 1 child; Boca Raton, Florida 15687 posts
17th Mar '09

I wouldnt see why not. Some bodybuilders you know drink breast milk because it is protein packed and carbohydrate packed and essential fat packed and is an excellent weight gainer. I wouldnt drink a lot of it though because I'm trying to get rid of the fat lol!

Runαwαy Slave 1 child; New Orleans, Louisiana 65504 posts
17th Mar '09

It sounds strange, but I think I would just to see what it tastes like.... probably not anyone else's though, because who know what they eat:?

user banned California 29193 posts
17th Mar '09

Bahaha...that's kinda sweet and kinda gross all at the same time. :D I don't think I could do it--I couldn't even drink my own, that would be weird!

Alysa Due November 23 (boy); 1 child; Virginia 10187 posts
17th Mar '09

no, i probably wouldnt drink someone elses, but i have tasted my own.

STFUHO Due December 22; Ohio 616 posts
17th Mar '09
Quoting Runaway Slave:
user banned California 29193 posts
17th Mar '09
Quoting Nicola's a Mommy! [HBC]:
Nicola - BG Trainer [HBC] 1 child; Boca Raton, Florida 15687 posts
17th Mar '09

But I've tasted my own boob milk and it tastes damn good lol... like milk with sugar in it! No wonder my daughter wont take any formula... that crap tastes like creamy metal, bleh!

mama3trish 3 kids; Ontario 9524 posts
17th Mar '09

Any one else not more concerned that she is drinking 6 beers a night and bfeeding?I have tasted mine, and personally I can't stand warm milk-so yuck.

Mrs. Dick + 6 (30+) 6 kids; 1 angel baby; Indianapolis, IN, United States 8985 posts
17th Mar '09

Ick...I wouldn't drink someone elses...maybe mine...but no one elses

juicccy ☂ 2 kids; Sacramento, California 22265 posts
17th Mar '09

no, i'm afraid to taste my own. lol

Nicola - BG Trainer [HBC] 1 child; Boca Raton, Florida 15687 posts
17th Mar '09
Quoting First Time Go:
*the RACIST*viCtoRia3374 17 kids; Kansas 8053 posts
17th Mar '09

I am disturbed by the thought of drinking any human breast milk.